I'm back 'again'

hejhallåtjenatjamorsgoddagshoobretjollahopphallihallå

CP
ELAK
KNÄPP
ÅLDERSANPASSANDE

CEKÅ THA MAN ÄR HÄR IGEN:)

jag ursäktar för mitt lilla uppehåll!! jag skrev ett superdupermegalångt inlägg för en vecka sedan ungefär, men det ville inte publiceras. jag försökte två gånger, men det gick inte. därför har jag inte skrivit något... jag fick damp och skar mig själv.

jag saknar min KREW-medlemmar vääääääldigt mycket:( hoppas vi ses snart om ni inte glömt bort..


ni kanske vill höra ett otroligt roligt skämt? okej, jag förstod det! här kommer det:

Två norrmän åkte i sin lastbil när dom kom till en tunnel. Lastbilen var högre än tunneln.
- Ser du någon polis? frågade chauffören
- nej, svarade den andra
- BRA, då kör vi!

HAHAHHAH
nu vet ni det också.

nu pratar jag med ENPE som bara retas för att jag inte kan spanska så bra:(, så nu slutar jag skriva:*

pussos ochos hejdåos allos fanos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0